09.04.20, четвер.
Кілька думок про те, навіщо вчитися (говоримо не про засвоєння знань протягом всього
життя, а про школу, про нашу, українську школу, про наші шкільні предмети).
Це одне з таких "вічних" питань, на які немає однозначної, повної, вичерпної відповіді.
Немає прямої залежності між тим, як людина вчиться у школі, і як потім живе, чого
досягає далі. Відомо чимало прикладів з біографій успішних людей (політиків, бізнесменів,
художників, ...), в яких вони наголошують, що досягли успіху не завдяки гарному навчанню в школі, а швидше навпаки: - тому, що не вчили шкільні предмети і не слухали вчителів, що та як їм робити. Можна знайти безліч інших приладів, коли в школі учень (учениця) - відмінник, а в житті - бідняк і невдаха ...
То як же зрозуміти, що варто вчити, а що ні та що взагалі потрібно?
Тільки проживши життя та оглядаючись на минуле, можна однозначно сказати, пригодилися нам ті чи інші знання. Виявляється, що з усього, що людина накопичує протягом життя, у професійній діяльності використовує тільки невелику частину.
*** *** ***
Про фізичну теорію можна,наприклад, розповідати за таким планом:
1. Основні поняття і положення; коло явищ, які описує дана теорія.
2. Ядро теорії: постулати, закони, сталі величини.
3. Основні наслідки теорії.
4. Експериментальна перевірка теорії.
5. Межі застосування теорії.
Кілька думок про те, навіщо вчитися (говоримо не про засвоєння знань протягом всього
життя, а про школу, про нашу, українську школу, про наші шкільні предмети).
Це одне з таких "вічних" питань, на які немає однозначної, повної, вичерпної відповіді.
Немає прямої залежності між тим, як людина вчиться у школі, і як потім живе, чого
досягає далі. Відомо чимало прикладів з біографій успішних людей (політиків, бізнесменів,
художників, ...), в яких вони наголошують, що досягли успіху не завдяки гарному навчанню в школі, а швидше навпаки: - тому, що не вчили шкільні предмети і не слухали вчителів, що та як їм робити. Можна знайти безліч інших приладів, коли в школі учень (учениця) - відмінник, а в житті - бідняк і невдаха ...
То як же зрозуміти, що варто вчити, а що ні та що взагалі потрібно?
Тільки проживши життя та оглядаючись на минуле, можна однозначно сказати, пригодилися нам ті чи інші знання. Виявляється, що з усього, що людина накопичує протягом життя, у професійній діяльності використовує тільки невелику частину.
*** *** ***
Про фізичну теорію можна,наприклад, розповідати за таким планом:
1. Основні поняття і положення; коло явищ, які описує дана теорія.
2. Ядро теорії: постулати, закони, сталі величини.
3. Основні наслідки теорії.
4. Експериментальна перевірка теорії.
5. Межі застосування теорії.
Комментариев нет:
Отправить комментарий