07.04.20, вівторок.
Пройшли перші уроки в он-лайн школі, в т. ч. з фізики. Різниця між нашими шкільними уроками і тим, що демонструють вчителі-лектори - разюча: і в рівні викладання (хоч тут можна й посперечатися), і в матеріальному забезпеченні (а тут сперечатись нема з чим). Ніякої крейди, інтерактивні дошки, сучасне приладдя для дослідів ... От урок у 10 класі на тему "Кипіння"; вчитель - Сергій Колебошин. Значною мірою - це повторення вивченого у 8 класі, але на новому теоретичному рівні. Жодної задачі. До всього сказаного вчителем я б додав тільки таблицю температур кипіння різних рідин (це напрошується). А так - подивилися, помріяли, поспівчували собі. Все одно опираємося тільки на те, що маємо, а не на те, чого немає і ніколи не буде. Отож поговоримо сьогодні про план вивчення фізичного явища.
Він може бути, наприклад, такий:
1. Зовнішні ознаки явища (за якими його можна розпізнати).
2. Умови, за яких воно відбувається.
3. Сутність явища (його пояснення, в т. ч. на основі сучасних наукових теорій).
4. Зв'язок даного явища з іншими.
5. Фактори, від яких залежить перебіг явища.
6. Кількісна характеристика явища.
7. Використання і врахування на практиці.
8. Шкідливий вплив явища (на людину, живі організми, навколишнє середовище).
9. Способи попередження (послаблення) явища.
Бажаю успіху!
Комментариев нет:
Отправить комментарий