17.04.20, п'ятниця.
Кількість продемонстрованих телеуроків давно перевалила за сотню. Найбільше в суспільстві обговорюють не зміст цих уроків, а помилки, допущені в кількох випадках. Оцінки здебільшого негативні: "Як таке трапилось? Що ви показуєте? Куди дивляться експерти? Неприпустимо!".
Між тим, нічого надзвичайного не відбулось. У всіх трапляються помилки: маленькі, великі або й такі, що і виправити не можна. Подивімось на себе: в кого їх не було?
Якраз перед Великоднем згадаймо біблійну історію про те, як фарисеї привели до Ісуса жінку, спійману на перелюбі. За тодішніми законами її треба було каменувати. А Ісус говорить: "Хто з вас без гріха, хай перший кине в неї каменем".
Пропоную методичний прийом, як використовувати помилки з метою підвищення мотивації.
Спочатку трохи історії. У далекому 1988 році Академія педагогічних наук СРСР задумала провести Всесоюзний методичний фестиваль з фізики з метою виявлення нових методів, прийомів і тенденцій у вивченні шкільної фізики. Девізом фестивалю вибрали слова: "Енергія, імпульс, творчість: погляд у майбутнє". У січневому номері журналу "Фізика в школі" розмістили оголошення з умовами участі. Одна з головних - запропонувати щось нове, оригінальне, невідоме, що вчитель винайшов сам і використовує в своїй роботі. Це може бути прилад, розробка, урок, ідея, пропозиція, ... Я запропонував новий методичний прийом під назвою "Помилка", отримав запрошення і протягом тижня брав участь в роботі цього фестивалю. Проходив він в експериментальній школі АПН в м. Чорноголовка під Москвою. Звіти про виступи розміщені в номерах журналу "Фізика в школі" за 1988-1989 роки. Інформація про мій виступ розміщена на с. 67 в №1 за 1989 рік. Ось копія:
Кількість продемонстрованих телеуроків давно перевалила за сотню. Найбільше в суспільстві обговорюють не зміст цих уроків, а помилки, допущені в кількох випадках. Оцінки здебільшого негативні: "Як таке трапилось? Що ви показуєте? Куди дивляться експерти? Неприпустимо!".
Між тим, нічого надзвичайного не відбулось. У всіх трапляються помилки: маленькі, великі або й такі, що і виправити не можна. Подивімось на себе: в кого їх не було?
Якраз перед Великоднем згадаймо біблійну історію про те, як фарисеї привели до Ісуса жінку, спійману на перелюбі. За тодішніми законами її треба було каменувати. А Ісус говорить: "Хто з вас без гріха, хай перший кине в неї каменем".
Пропоную методичний прийом, як використовувати помилки з метою підвищення мотивації.
Спочатку трохи історії. У далекому 1988 році Академія педагогічних наук СРСР задумала провести Всесоюзний методичний фестиваль з фізики з метою виявлення нових методів, прийомів і тенденцій у вивченні шкільної фізики. Девізом фестивалю вибрали слова: "Енергія, імпульс, творчість: погляд у майбутнє". У січневому номері журналу "Фізика в школі" розмістили оголошення з умовами участі. Одна з головних - запропонувати щось нове, оригінальне, невідоме, що вчитель винайшов сам і використовує в своїй роботі. Це може бути прилад, розробка, урок, ідея, пропозиція, ... Я запропонував новий методичний прийом під назвою "Помилка", отримав запрошення і протягом тижня брав участь в роботі цього фестивалю. Проходив він в експериментальній школі АПН в м. Чорноголовка під Москвою. Звіти про виступи розміщені в номерах журналу "Фізика в школі" за 1988-1989 роки. Інформація про мій виступ розміщена на с. 67 в №1 за 1989 рік. Ось копія:

Комментариев нет:
Отправить комментарий