15.04.20, середа.
Телеуроки - поняття нове-новісіньке. Воно з'явилося буквально два тижні тому як ще одна форма дистанційного навчання. От раніше була відома телемедицина; то чому б не з'явитися й телепедагогіці ? Уроки по телевізору - це спроба якось налагодити навчання учнів дистанційно, за допомогою технічних засобів зв'язку. Як і будь-які інші методи навчання, телеуроки мають свої переваги та недоліки.
Найперша перевага, принаймні поки-що, - це щось нове, досі невідоме та не випробуване, розрекламоване, "свіже", як гарячі пиріжки з печі. Далі - повний комфорт і ніякого контролю з боку вчителів. І дійсно є щось цікаве, оригінальне, відмінне від одноманітних шкільних уроків. Ще одне - позірна легкість засвоєння матеріалу: сиди собі, а всі відомості самі собою укладаються в пам'яті ...
Якби ж то так ! Ось уривок з підслуханої ненавмисне розмови двох наших учнів. Вони каталися на мотоциклах поперед школи, а я ніс відра з їжею для худоби; зупинилися хлопці та й розмовляють:
Перший (думаю, імен не треба): "Дивився уроки по телеку?"
Другий: "Угу." (Лаконічно; не схоже на віртуоза словесності).
Перший: "І як?"
Другий: "Та нічо. Препод класний, не те що наш. Прикид норм. Там апарат якийсь крутий був."
Перший: "Прикольно?"
Другий: "Та мені паралельно. А ваще кльово."
Завели двигуни мотоциклів і помчали ...
Звісно, далеко не всі учні такі; значна частина - сидять і вчать, будь-яким способом, весь вільний час. Однак питання: "Скільки таких ?" - відкрите.
Працюємо на зацікавлених, хоча, можливо, й поодиноких.
Телеуроки - поняття нове-новісіньке. Воно з'явилося буквально два тижні тому як ще одна форма дистанційного навчання. От раніше була відома телемедицина; то чому б не з'явитися й телепедагогіці ? Уроки по телевізору - це спроба якось налагодити навчання учнів дистанційно, за допомогою технічних засобів зв'язку. Як і будь-які інші методи навчання, телеуроки мають свої переваги та недоліки.
Найперша перевага, принаймні поки-що, - це щось нове, досі невідоме та не випробуване, розрекламоване, "свіже", як гарячі пиріжки з печі. Далі - повний комфорт і ніякого контролю з боку вчителів. І дійсно є щось цікаве, оригінальне, відмінне від одноманітних шкільних уроків. Ще одне - позірна легкість засвоєння матеріалу: сиди собі, а всі відомості самі собою укладаються в пам'яті ...
Якби ж то так ! Ось уривок з підслуханої ненавмисне розмови двох наших учнів. Вони каталися на мотоциклах поперед школи, а я ніс відра з їжею для худоби; зупинилися хлопці та й розмовляють:
Перший (думаю, імен не треба): "Дивився уроки по телеку?"
Другий: "Угу." (Лаконічно; не схоже на віртуоза словесності).
Перший: "І як?"
Другий: "Та нічо. Препод класний, не те що наш. Прикид норм. Там апарат якийсь крутий був."
Перший: "Прикольно?"
Другий: "Та мені паралельно. А ваще кльово."
Завели двигуни мотоциклів і помчали ...
Звісно, далеко не всі учні такі; значна частина - сидять і вчать, будь-яким способом, весь вільний час. Однак питання: "Скільки таких ?" - відкрите.
Працюємо на зацікавлених, хоча, можливо, й поодиноких.
Комментариев нет:
Отправить комментарий