03.04.20, пятниця.
З понеділка розпочинає роботу Всеукраїнська он-лайн школа.
Розклад занять та канали, які транслюватимуть уроки, можна подивитися
тут: https://ru.osvita.ua/school/72586/
Всі уроки будуть також доступні в записі на YouTube-каналі Міністерства освіти України.
Сьогодні - поради про те, як створювати конспект.
1. Читаючи матеріал перший раз, розділіть його на основні смислові частини, виділіть головні думки, висновки (в багатьох підручниках це вже зроблено).
2. Якщо створюєте план-конспект, сформулюйте його пункти, підпункти і визначте, що саме треба включити в план-конспект для розкриття теми.
3. Найсуттєвіші положення (тези) послідовно і коротко викладіть своїми словами і запишіть у зошит (можна використовувати скорочення слів і термінів).
4. У конспект включіть не тільки основні положення, але й доведення, конкретні факти і приклади (без детального опису).
5. Створюючи конспект, тільки "ключові" або незнайомі слова, замість цитування - посилання на відповідні джерела, використовуйте умовні позначення.
6. Розміщуйте абзаци у вигляді сходинок, пікреслюйте різними способами, користуйтеся олівцями, ручками і маркерами різних кольорів.
7. Якщо під час такої роботи у вас виникають якісь свої думки - обов'язково записуйте! Це можуть бути окремі слова, фрази, малюнки, схеми, щось взагалі незрозуміле, ... Все це треба фіксувати, можливо, це і є те найцінніше, що ви здобуваєте у такому навчанні.
Бажаю успіху!
.
З понеділка розпочинає роботу Всеукраїнська он-лайн школа.
Розклад занять та канали, які транслюватимуть уроки, можна подивитися
тут: https://ru.osvita.ua/school/72586/
Всі уроки будуть також доступні в записі на YouTube-каналі Міністерства освіти України.
Сьогодні - поради про те, як створювати конспект.
1. Читаючи матеріал перший раз, розділіть його на основні смислові частини, виділіть головні думки, висновки (в багатьох підручниках це вже зроблено).
2. Якщо створюєте план-конспект, сформулюйте його пункти, підпункти і визначте, що саме треба включити в план-конспект для розкриття теми.
3. Найсуттєвіші положення (тези) послідовно і коротко викладіть своїми словами і запишіть у зошит (можна використовувати скорочення слів і термінів).
4. У конспект включіть не тільки основні положення, але й доведення, конкретні факти і приклади (без детального опису).
5. Створюючи конспект, тільки "ключові" або незнайомі слова, замість цитування - посилання на відповідні джерела, використовуйте умовні позначення.
6. Розміщуйте абзаци у вигляді сходинок, пікреслюйте різними способами, користуйтеся олівцями, ручками і маркерами різних кольорів.
7. Якщо під час такої роботи у вас виникають якісь свої думки - обов'язково записуйте! Це можуть бути окремі слова, фрази, малюнки, схеми, щось взагалі незрозуміле, ... Все це треба фіксувати, можливо, це і є те найцінніше, що ви здобуваєте у такому навчанні.
Бажаю успіху!
.
Комментариев нет:
Отправить комментарий