Інформатика 10 кл.

30.03.20, понеділок.
Доброго дня всім!
Тема: "Вставка зображень у текст".
Завдання: прочитати параграф 4.3, с. 126.
Скласти конспект (коротко записати головне з кожного абзацу). 
Відповісти на запитання 1-3 на с. 130 (письмово).
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.
Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com
Бажаю успіху.


31.03.20, вівторок.
Доброго дня всім!
Чи є запитання до попереднього матеріалу?
Тема: "Вставка зображень у текст (продовження)"
Завдання: з параграфу 4.3: прочитати текст на с. 127-128 (до слів
Перегляд і публікація ...).
Скласти конспект. 
Відповісти на запитання 4-6 на с. 130 (письмово).
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.
Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com
Бажаю успіху.
PS: завдання викладаються згідно постійного розкладу -
див. свій щоденник.


02.04.20, четвер.
Доброго дня всім!
Чи є запитання до попереднього матеріалу?
Тема: "Перегляд і публікація сторінки"
Завдання: з параграфу 4.3: прочитати текст на с.128 (до слів
Спільне редагування ...).
Скласти конспект. 
Відповісти на запитання 7-9 на с. 130 (письмово).
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.
Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com
Бажаю успіху.





06.04.20, понеділок.
Доброго дня всім!
Чи є запитання до попереднього матеріалу ?
Сьогодні поговоримо про кольори, які використовуються для оформлення веб-сторінок.
Використання кольорів - https://uk.wikipedia.org/wiki/Довідка:Кольори
Що потрібноТекстРезультат
Кольоровий текст<span style="color:#ff0000">Текст</span>Текст
Кольорові абзаци<div style="color:red">абзац</div>
абзац
Фон для одного або декількох слів<span style="background-color:yellow">приклад</span>приклад
Фон абзацу<div style="background-color:yellow">абзац</div>
абзац
Фон елементу таблиціstyle="background-color:#FEDBCA;"|тексттекст
Альтернативний варіантbgcolor="#FEDBCA"|тексттекст
Взяття у рамку<div style="border-style:solid; border-color:Red;">текст у кольоровій рамці</div>
текст у кольоровій рамці
Екстремальний варіантstyle="background-color:#FEDBCA;"|<div style="border-style:solid; border-color:Red; color:red; background-color:yellow">все включено</div>
все включено

Завдання: переписати собі ось цю таблицю в зошит. 
Сфотографувати і вислати на мій e-mail: sensejgm@gmail.com
Сьогодні розпочинає роботу он-лайн школа; на жаль, уроків інформатики
в розкладі немає.
Бажаю успіху!

08.04.20, середа.
Доброго дня всім!
Чи є запитання до попереднього матеріалу ?

Сьогодні ще поговоримо про кольори, які використовуються для оформлення веб-сторінок.
Кольорів та їх відтінків практично безліч. Серед них деякі використовуються найчастіше. Вони представлені у таблиці.

aquaГолубий#00ffff
blackЧорний#000000
blueСиній#0000ff
fuchsiaФуксія#ff00ff
grayСірий#808080
greenЗелений#008000
limeСвiтло-зелений#00ff00
maroonТемно-червоний#800000
navyТемно-синій#000080
oliveОливковий#808000
purpleФіолетовий#800080
redЧервоний#ff0000
silverСвiтло-сірий#c0c0c0
tealСиньо-зелений#008080
whiteБілий#ffffff
yellowЖoвтий#ffff00
У третій колонці - значення кольору у 16 системі числення.
Завдання: переписати собі в зошит ось цю таблицю.
Зайти на сайт, наприклад https://colorscheme.ru/web-safe-colors.html  і виписати собі ще 10 (на власний смак).
Сфотографувати і вислати на мій e-mail: sensejgm@gmail.com

Бажаю успіху!

10.04.20, четвер.

Доброго дня!
Чи є запитання до попереднього матеріалу ?
Слідуюча тема: "Створення нумерованих списків"
Для цього використовується тег <ol>.
Синтаксис: 
<ol>
     <li> елемент списку </li>
     <li> елемент списку </li>
       ...
       ... (стільки рядків, скільки елементів потрібно).
</ol>
Приклад:
<!DOCTYPE HTML> <html> <head> <meta charset="utf-8"> <title>Тег OL</title> </head> <body> <ol> <li>Фізика</li> <li>Хімія</li> <li>Математика</li> </ol> </body> </html>

 Результат виконання у вікні браузера:
1. Фізика
2. Хімія
3. Математика

Завдання:
Переписати в зошит синтаксис і приклад.
За зразком цього прикладу створити веб-сторінку  з нумерованим 
списком учнів вашого класу.
Сфотографувати і вислати на мій e-mail: sensejgm@gmail.com

Бажаю успіху!




13.04.20, понеділок.
Доброго дня всім!
Тема: "Спільне редагування сайту".
Завдання: прочитати параграф 4.3, с. 128.
Скласти конспект (коротко записати головне з кожного абзацу). 
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.
Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com
Бажаю успіху.



15.04.20, середа.
Доброго дня всім!
Тема: "Ергономіка веб-сторінки".
Завдання: прочитати параграф 4.34, с. 131-132 (до таблиці).
Скласти конспект (коротко записати головне з кожного абзацу). 
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.
Відповісти на запитання 1-3 на с. 136 (письмово).
Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com

Бажаю успіху.



16.04.20, четвер.
Доброго дня всім!
Тема: "Критерії оцінювання ергономічності".
Завдання: прочитати уривок з параграфу 4.34, с.132. 
Скласти конспект (коротко записати головне з кожного абзацу). 
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.
Переписати в зошит таблицю 4.3 на с. 132.
Відповісти на запитання 4-5 на с. 136 (письмово).
Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com


Бажаю успіху.


21.04.20, вівторок.

Доброго дня!
Чи є запитання до попереднього матеріалу ?
Слідуюча тема: "Створення маркованих списків"
Для цього використовується тег <ol>.
Синтаксис: 
<ul>
     <li> елемент списку </li>
     <li> елемент списку </li>
       ...
       ... (стільки рядків, скільки елементів потрібно).
</ul>
Приклад:
<!DOCTYPE HTML> <html> <head> <meta charset="utf-8"> <title>Тег UL</title> </head> <body> <ul> <li>Понеділок</li> <li>Вівторок</li> <li>Середа</li> </ul> </body> </html>

 Результат виконання у вікні браузера:
• Понеділок
• Вівторок
• Середа

Завдання:
Переписати в зошит синтаксис і приклад.
За зразком цього прикладу створити веб-сторінку  з маркованим 
списком учнів вашого класу.
Сфотографувати і вислати на мій e-mail: sensejgm@gmail.com

Бажаю успіху!



22.04.20, середа.
Доброго дня всім!
Тема: "Поняття просування сайтів".
Завдання: прочитати параграф 4.4, с. 133.
Скласти конспект (коротко записати головне з кожного абзацу). 
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.
Відповісти на запитання 4-5 на с. 136 (письмово).
Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com


Бажаю успіху.






23.04.20, четвер.
Доброго дня всім!
Тема: "Пошукова оптимізіція".
Завдання: прочитати параграф 4.4, с. 134.
Скласти конспект (коротко записати головне з кожного абзацу). 
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.
Відповісти на запитання 6-8 на с. 137 (письмово).
Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com


Бажаю успіху.




27.04.20, понеділок.
Доброго дня всім!
Тема: "Пошукова оптимізіція - продовження".
Завдання: прочитати параграф 4.4, с. 135 (до "Працюємо з ...").
Скласти конспект (коротко записати головне з кожного абзацу). 
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.
Виконати завдання 1 на с. 137.(Зелена хвиля).
Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com


Бажаю успіху.



29.04.20, середа.
Доброго дня всім!
Тема: "Практична робота".
Завдання: № 2 на с. 137.

Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com



Бажаю успіху.



30.04.20, четвер.
Доброго дня всім!
Тема: "Тег нижнього індексу ".


Синтаксис:
<sub>Текст</sub>


Приклад:

<!DOCTYPE HTML> <html> <head> <meta charset="utf-8"> <title>Тег SUB</title> </head> <body> <p>Під дією гідроксиламіну альдегіди перетворюються в оксиди: СН<sub>3</sub>СНО + NH<sub>2</sub>OH = CH<sub>3</sub>C(=NOH)H + H<sub>2</sub>O</p> </body> </html>
Результат виконання:

Під дією гідроксиламіну альдегіди перетворюються в оксиди:
СН3СНО + NH2OH = CH3C(=NOH)H + H2O

Завдання: переписати синтаксис і приклад.
За цим зразком створити веб-сторінку з описом і формулами
ще 5 хімічних реакцій (з підручника хімії).
Для оформлення тексту можна використати інші відомі вам теги.
Сфотографувати сторінку.

Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com


Бажаю успіху.



04.05.20, понеділок.
Доброго дня всім!
Тема: "Практична робота".
Завдання: зібрати матеріали для веб-сторінки на тему:
"Ми за здоровий спосіб життя": текст, 1-2 зображення.
Створити сторінку за зразком роботи № 3.
Використати відомі теги.
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.

Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com

Бажаю успіху!


06.05.20, середа.
Доброго дня всім!
Тема: "Практична робота".
Завдання: зібрати матеріали для веб-сторінки на тему:
"Економіка та економія": текст, 1-2 зображення. 
(це завдання в підручнику на с. 137, № 4
Створити сторінку за зразком роботи № 3.
Використати відомі теги.
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.


Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com

Бажаю успіху!



07.05.20, четвер.
Доброго дня всім!
Тема: "Тег верхнього індексу ".


Синтаксис:
<sup>Текст</sup>


Приклад:

<!DOCTYPE HTML> <html> <head> <meta charset="utf-8"> <title>Тег SUP</title> </head> <body> <p><b>Велика теорема Ферма</b></p> <p><i>X <sup><small>n</small></sup> + Y <sup><small>n</small></sup> = Z <sup><small>n</small></sup></i></p> <p>де n - ціле число > 2</p> </body> </html>
Результат виконання:

Велика теорема Ферма

X n + Y n = Z n

де n - цiле число > 2


Завдання: переписати синтаксис і приклад.
За цим зразком створити веб-сторінку з описом і формулами
ще 5 фізичних констант (з підручника фізики).
Для оформлення тексту можна використати інші відомі вам теги.
Сфотографувати сторінку.

Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com


Бажаю успіху.



13.05.20, середа.
Доброго дня всім!
Тема: "Практична робота".
Завдання: зібрати матеріали для веб-сторінки на тему:
"Що може волонтер": текст, 1-2 зображення. 
(це завдання в підручнику на с. 137, № 5
Створити сторінку за зразком роботи № 3.
(написати послідовність тегів на папері; набирати ви вже вмієте)
Використати відомі теги.
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.


Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com

Бажаю успіху!


14.05.20, четвер.
Доброго дня всім!
Тема: "Тег шрифту і його атрибути ".

Синтаксис

<font>Текст</font>

Закрываючий тег - обов'язково.

Атрибути:

color
Встановлює колір  тексту.
face
Визначає гарнитуру шрифту.
size
Задає розмір шрифту в умовних одиницях.

Приклад:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"> <html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8"> <title>Тег FONT</title> </head> <body> <p><font size="5" color="red" face="Arial">П</font>ерша буква цього речення написана шрифтом Arial,
виділена червоним кольором і збільшена у розмірах.</p> </body> </html>
Завдання: переписати синтаксис і приклад. 
Набрати  на клавітурі, переглянути у браузері.

Сфотографувати кожну сторінку конспекту.


Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com

Бажаю успіху!