30.03.20, понеділок.
Доброго дня всім!
Тема: "Вставка зображень у текст".
Завдання: прочитати параграф 4.3, с. 126.Доброго дня всім!
Тема: "Вставка зображень у текст".
Скласти конспект (коротко записати головне з кожного абзацу).
Відповісти на запитання 1-3 на с. 130 (письмово).
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.
Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com
Бажаю успіху.
31.03.20, вівторок.
Доброго дня всім!
Чи є запитання до попереднього матеріалу?
Тема: "Вставка зображень у текст (продовження)"
Завдання: з параграфу 4.3: прочитати текст на с. 127-128 (до слів
Перегляд і публікація ...).
Скласти конспект.
Відповісти на запитання 4-6 на с. 130 (письмово).
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.
Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com
Бажаю успіху.
PS: завдання викладаються згідно постійного розкладу -
див. свій щоденник.
02.04.20, четвер.
02.04.20, четвер.
Доброго дня всім!
Чи є запитання до попереднього матеріалу?
Тема: "Перегляд і публікація сторінки"
Завдання: з параграфу 4.3: прочитати текст на с.128 (до слів
Спільне редагування ...).
Скласти конспект.
Відповісти на запитання 7-9 на с. 130 (письмово).
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.
Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com
Бажаю успіху.
06.04.20, понеділок.
Доброго дня всім!
Чи є запитання до попереднього матеріалу ?
Сьогодні поговоримо про кольори, які використовуються для оформлення веб-сторінок.
Використання кольорів - https://uk.wikipedia.org/wiki/Довідка:Кольори
Що потрібно | Текст | Результат |
---|---|---|
Кольоровий текст | <span style="color:#ff0000">Текст</span> | Текст |
Кольорові абзаци | <div style="color:red">абзац</div> |
абзац
|
Фон для одного або декількох слів | <span style="background-color:yellow">приклад</span> | приклад |
Фон абзацу | <div style="background-color:yellow">абзац</div> |
абзац
|
Фон елементу таблиці | style="background-color:#FEDBCA;"|текст | текст |
Альтернативний варіант | bgcolor="#FEDBCA"|текст | текст |
Взяття у рамку | <div style="border-style:solid; border-color:Red;">текст у кольоровій рамці</div> |
текст у кольоровій рамці
|
Екстремальний варіант | style="background-color:#FEDBCA;"|<div style="border-style:solid; border-color:Red; color:red; background-color:yellow">все включено</div> |
все включено
|
Сфотографувати і вислати на мій e-mail: sensejgm@gmail.com
Сьогодні розпочинає роботу он-лайн школа; на жаль, уроків інформатики
в розкладі немає.
Бажаю успіху!
08.04.20, середа.
Завдання: переписати собі в зошит ось цю таблицю.
Зайти на сайт, наприклад https://colorscheme.ru/web-safe-colors.html і виписати собі ще 10 (на власний смак).
Сфотографувати і вислати на мій e-mail: sensejgm@gmail.com
Бажаю успіху!
10.04.20, четвер.
Доброго дня!
Чи є запитання до попереднього матеріалу ?
Слідуюча тема: "Створення нумерованих списків"
Для цього використовується тег <ol>.
Синтаксис:
<ol>
<li> елемент списку </li>
<li> елемент списку </li>
Бажаю успіху!
08.04.20, середа.
Доброго дня всім!
Чи є запитання до попереднього матеріалу ?
Сьогодні ще поговоримо про кольори, які використовуються для оформлення веб-сторінок.
Кольорів та їх відтінків практично безліч. Серед них деякі використовуються найчастіше. Вони представлені у таблиці.
У третій колонці - значення кольору у 16 системі числення.Кольорів та їх відтінків практично безліч. Серед них деякі використовуються найчастіше. Вони представлені у таблиці.
aqua | Голубий | #00ffff | |
black | Чорний | #000000 | |
blue | Синій | #0000ff | |
fuchsia | Фуксія | #ff00ff | |
gray | Сірий | #808080 | |
green | Зелений | #008000 | |
lime | Свiтло-зелений | #00ff00 | |
maroon | Темно-червоний | #800000 | |
navy | Темно-синій | #000080 | |
olive | Оливковий | #808000 | |
purple | Фіолетовий | #800080 | |
red | Червоний | #ff0000 | |
silver | Свiтло-сірий | #c0c0c0 | |
teal | Синьо-зелений | #008080 | |
white | Білий | #ffffff | |
yellow | Жoвтий | #ffff00 |
Завдання: переписати собі в зошит ось цю таблицю.
Зайти на сайт, наприклад https://colorscheme.ru/web-safe-colors.html і виписати собі ще 10 (на власний смак).
Сфотографувати і вислати на мій e-mail: sensejgm@gmail.com
Бажаю успіху!
10.04.20, четвер.
Доброго дня!
Чи є запитання до попереднього матеріалу ?
Слідуюча тема: "Створення нумерованих списків"
Для цього використовується тег <ol>.
Синтаксис:
<ol>
<li> елемент списку </li>
<li> елемент списку </li>
...
... (стільки рядків, скільки елементів потрібно).
</ol>
Приклад:
<!DOCTYPE HTML>
<html>
<head>
<meta charset="utf-8">
<title>Тег OL</title>
</head>
<body>
<ol>
<li>Фізика</li>
<li>Хімія</li>
<li>Математика</li>
</ol>
</body>
</html>
Результат виконання у вікні браузера:
1. Фізика
2. Хімія
3. Математика
Завдання:
Переписати в зошит синтаксис і приклад.
За зразком цього прикладу створити веб-сторінку з нумерованим
списком учнів вашого класу.
Сфотографувати і вислати на мій e-mail: sensejgm@gmail.comБажаю успіху!
13.04.20, понеділок.
Доброго дня всім!
Тема: "Спільне редагування сайту".
Доброго дня всім!
Тема: "Спільне редагування сайту".
Завдання: прочитати параграф 4.3, с. 128.
Скласти конспект (коротко записати головне з кожного абзацу).
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.
Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com
Бажаю успіху.
15.04.20, середа.
Доброго дня всім!
Тема: "Ергономіка веб-сторінки".
Доброго дня всім!
Тема: "Ергономіка веб-сторінки".
Завдання: прочитати параграф 4.34, с. 131-132 (до таблиці).
Скласти конспект (коротко записати головне з кожного абзацу).
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.
Відповісти на запитання 1-3 на с. 136 (письмово).
Відповісти на запитання 1-3 на с. 136 (письмово).
Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com
Бажаю успіху.
16.04.20, четвер.
Доброго дня всім!
Тема: "Критерії оцінювання ергономічності".
Доброго дня всім!
Тема: "Критерії оцінювання ергономічності".
Завдання: прочитати уривок з параграфу 4.34, с.132.
Скласти конспект (коротко записати головне з кожного абзацу).
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.
Переписати в зошит таблицю 4.3 на с. 132.
Відповісти на запитання 4-5 на с. 136 (письмово).
Переписати в зошит таблицю 4.3 на с. 132.
Відповісти на запитання 4-5 на с. 136 (письмово).
Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com
Бажаю успіху.
21.04.20, вівторок.
Доброго дня!
Чи є запитання до попереднього матеріалу ?
Слідуюча тема: "Створення маркованих списків"
Для цього використовується тег <ol>.
Синтаксис:
<ul>
<li> елемент списку </li>
<li> елемент списку </li>
Бажаю успіху!
21.04.20, вівторок.
Доброго дня!
Чи є запитання до попереднього матеріалу ?
Слідуюча тема: "Створення маркованих списків"
Для цього використовується тег <ol>.
Синтаксис:
<ul>
<li> елемент списку </li>
<li> елемент списку </li>
...
... (стільки рядків, скільки елементів потрібно).
</ul>
Приклад:
<!DOCTYPE HTML>
<html>
<head>
<meta charset="utf-8">
<title>Тег UL</title>
</head>
<body>
<ul>
<li>Понеділок</li>
<li>Вівторок</li>
<li>Середа</li>
</ul>
</body>
</html>
Результат виконання у вікні браузера:
• Понеділок
• Вівторок
• Середа
Завдання:
Переписати в зошит синтаксис і приклад.
За зразком цього прикладу створити веб-сторінку з маркованим
списком учнів вашого класу.
Сфотографувати і вислати на мій e-mail: sensejgm@gmail.comБажаю успіху!
22.04.20, середа.
Доброго дня всім!
Тема: "Поняття просування сайтів".
Доброго дня всім!
Тема: "Поняття просування сайтів".
Завдання: прочитати параграф 4.4, с. 133.
Скласти конспект (коротко записати головне з кожного абзацу).
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.
Відповісти на запитання 4-5 на с. 136 (письмово).
Відповісти на запитання 4-5 на с. 136 (письмово).
Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com
Бажаю успіху.
23.04.20, четвер.
Доброго дня всім!
Тема: "Пошукова оптимізіція".
Доброго дня всім!
Тема: "Пошукова оптимізіція".
Завдання: прочитати параграф 4.4, с. 134.
Скласти конспект (коротко записати головне з кожного абзацу).
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.
Відповісти на запитання 6-8 на с. 137 (письмово).
Відповісти на запитання 6-8 на с. 137 (письмово).
Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com
Бажаю успіху.
27.04.20, понеділок.
Доброго дня всім!
Тема: "Пошукова оптимізіція - продовження".
Доброго дня всім!
Тема: "Пошукова оптимізіція - продовження".
Завдання: прочитати параграф 4.4, с. 135 (до "Працюємо з ...").
Скласти конспект (коротко записати головне з кожного абзацу).
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.
Виконати завдання 1 на с. 137.(Зелена хвиля).
Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com
Бажаю успіху.
29.04.20, середа.
Доброго дня всім!
Тема: "Практична робота".
Доброго дня всім!
Тема: "Практична робота".
Завдання: № 2 на с. 137.
Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com
Бажаю успіху.
30.04.20, четвер.
Доброго дня всім!
Тема: "Тег нижнього індексу ".
Синтаксис:
<sub>Текст</sub>
Доброго дня всім!
Тема: "Тег нижнього індексу ".
Синтаксис:
<sub>Текст</sub>
Приклад:
<!DOCTYPE HTML>
<html>
<head>
<meta charset="utf-8">
<title>Тег SUB</title>
</head>
<body>
<p>Під дією гідроксиламіну альдегіди перетворюються в оксиди:
СН<sub>3</sub>СНО + NH<sub>2</sub>OH =
CH<sub>3</sub>C(=NOH)H + H<sub>2</sub>O</p>
</body>
</html>
Результат виконання:
Під дією гідроксиламіну альдегіди перетворюються в оксиди:
СН3СНО + NH2OH = CH3C(=NOH)H + H2O
Завдання: переписати синтаксис і приклад.
За цим зразком створити веб-сторінку з описом і формулами
ще 5 хімічних реакцій (з підручника хімії).
Для оформлення тексту можна використати інші відомі вам теги.
Сфотографувати сторінку.
Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com
Бажаю успіху.
04.05.20, понеділок.
Доброго дня всім!
Тема: "Практична робота".
Доброго дня всім!
Тема: "Практична робота".
Завдання: зібрати матеріали для веб-сторінки на тему:
"Ми за здоровий спосіб життя": текст, 1-2 зображення.
Створити сторінку за зразком роботи № 3.
Використати відомі теги.
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.
Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com
Бажаю успіху!
Бажаю успіху!
06.05.20, середа.
Доброго дня всім!
Тема: "Практична робота".
Доброго дня всім!
Тема: "Практична робота".
Завдання: зібрати матеріали для веб-сторінки на тему:
"Економіка та економія": текст, 1-2 зображення.
(це завдання в підручнику на с. 137, № 4
Створити сторінку за зразком роботи № 3.
(це завдання в підручнику на с. 137, № 4
Створити сторінку за зразком роботи № 3.
Використати відомі теги.
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.
07.05.20, четвер.
Доброго дня всім!
Тема: "Тег верхнього індексу ".
Синтаксис:
<sup>Текст</sup>
Доброго дня всім!
Тема: "Тег верхнього індексу ".
Синтаксис:
<sup>Текст</sup>
Приклад:
<!DOCTYPE HTML>
<html>
<head>
<meta charset="utf-8">
<title>Тег SUP</title>
</head>
<body>
<p><b>Велика теорема Ферма</b></p>
<p><i>X <sup><small>n</small></sup> + Y <sup><small>n</small></sup>
= Z <sup><small>n</small></sup></i></p>
<p>де n - ціле число > 2</p>
</body>
</html>
Результат виконання:
Велика теорема Ферма
X n + Y n = Z n
де n - цiле число > 2
Завдання: переписати синтаксис і приклад.
За цим зразком створити веб-сторінку з описом і формулами
ще 5 фізичних констант (з підручника фізики).
Для оформлення тексту можна використати інші відомі вам теги.
Сфотографувати сторінку.
Вислати фото на мій e-mail sensejgm@gmail.com
Бажаю успіху.
13.05.20, середа.
Доброго дня всім!
Тема: "Практична робота".
Доброго дня всім!
Тема: "Практична робота".
Завдання: зібрати матеріали для веб-сторінки на тему:
"Що може волонтер": текст, 1-2 зображення.
(це завдання в підручнику на с. 137, № 5
Створити сторінку за зразком роботи № 3.
(це завдання в підручнику на с. 137, № 5
Створити сторінку за зразком роботи № 3.
(написати послідовність тегів на папері; набирати ви вже вмієте)
Використати відомі теги.
Сфотографувати кожну сторінку конспекту.
14.05.20, четвер.
Доброго дня всім!
Тема: "Тег шрифту і його атрибути ".
Доброго дня всім!
Тема: "Тег шрифту і його атрибути ".
Синтаксис
<font>Текст</font>
Закрываючий тег - обов'язково.
Атрибути:
- color
- Встановлює колір тексту.
- face
- Визначає гарнитуру шрифту.
- size
- Задає розмір шрифту в умовних одиницях.
- Приклад:
- <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"> <html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8"> <title>Тег FONT</title> </head> <body> <p><font size="5" color="red" face="Arial">П</font>ерша буква цього речення написана шрифтом Arial,
- виділена червоним кольором і збільшена у розмірах.</p> </body> </html>
- Завдання: переписати синтаксис і приклад.
- Набрати на клавітурі, переглянути у браузері.